30 Temmuz 2010 Cuma

Inception Filmi Ön Gösterimi

Çarşamba Günü Inception filminin ön gösterimindeydik. Tek kelimeyle nefisti. Filmi mutlaka bir kez daha izleyeceğimi daha izlerken biliyordum. Sanırım bugün filmi yeniden izleyeceğim tabi yer bulabilirsem sinema salonlarında :D

Leonardo' ya bayıldım ya ben. Hatırlıyorum ortaokul 1. sınıftayım. Titanic filmi yeni çıkmıştı. Herkes nasıl hasta Leo' ya. Bende gram beğeni yok. Hatta sinirimi bozuyor bu durum. Kızlar ayılıp bayıldıkça ben sarı çıyan diyorum kendi kendime noluyorsa. Ama Inception' daki hali gözümün önünden gitmiyor. Bir insana bu yakışır mı alın kırışıkları. Sonra giydiği o takım elbiseler de ayrı bir hava atmıştı bunu eklemeden geçemeyeceğim.

Neyse neyse şimdi filme gelirsek eğer filmdeki kurgu çok iyiydi. Bir rüya içinde 2 riya daha görüyorsunuz. Dolayısıyla 3 katman oluşuyor bilincinizde. Katmanlar arttıkça bilincinizin derinliklerine inip fikri tohum olarak bırakıyorlar. Nefis bir düşünce nefis bir kurgu nefis görsellik ve animasyon. Paris sokaklarının yeryüzünü ve gökyüzünü kapladığı o sahne en beğendiğim sahneydi. Şimdi burada anlatırken yeniden izlemek için çıldırdım resmen. Bir de son olarak filmde Düşünseli ve bilinç korumaları bana Harry Potter'ı hatırlattı. Çok sevmemin sebeplerinden biri de belki buydu.


Filmi mutlaka izleyin gençler. Zira film daha şimdiden Imdb' de en iyi 250 film arasında 3. sırada. Tüm oylayanlardan toplamda 10 üzerinden 9.2 puan almış görünüyor. Benim puanım da 9 gibi görünüyor.
Bakınız burada da fragmanı bulunuyor. Benim sözüm yetmezse diye (:










Betül KARA
22:29
29 Ağustos 2010, Perşembe

Yorumlar

6 yorum:

  1. Mutlaka izlemem gerektiği konusunda tatmin edici bir öneri olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Her iki fragmanıda izledim ve gerçekten çok etkileyici. Zaten yazdıklarınızda filmin kalitesini ortaya koyuyor. Mutalak gidip seyredicem.

    YanıtlaSil
  3. Filmi izlemedim ama, takım elbiselerin Eskişehir'de hazırlandığı bilgisini vermek istiyorum. Filmdeki bütün takım elbiseler ülkemizde üretilmiş :).

    YanıtlaSil
  4. ne güzelmiş yahu bilmiyordum...

    YanıtlaSil
  5. http://elifdurmaz.wordpress.com/2010/08/07/inception-baslangic/


    ehehehhehe :D

    YanıtlaSil
  6. benim blogum üzerinden prim yapmaya çalışıyor :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...