31 Aralık 2010 Cuma

2010 Can Çekişirken!

Bir yılın daha sonuna geldik. Bu cümle pek klişe olsa da yazmak istiyorum.
2010'da hayatımda süpersonik değişiklikler olmadı açıkçası ama kendimi daha farklı hissediyorum nedense.Türlü değişiklikler olmadı değil tabi ama geçen seneye nazaran daha az devrim oldu hayatımda.


  • Çalışma hayatımın birinci yılını doldurdum.
  • İş değişimi yaptım. Okulum Evimizinherşeyi'nden(şimdiki Evmanya) Ontarget'a geçiş yaptım.
  • Sanırım bu şekilde y kuşağı olduğumu da ispatladım. (yeni bir tespitim var. İş yaşamında gösterdiğim özelliklere göre x,6 kuşağı olduğuma inanıyorum, gülmeyin bence öyleyim :)
  • Evimizinherşeyi Ocak ayı itibariyle yaptığı görüşmeler sonucunda yatırım aldı.
  • Ekip büyüdü. Çok şey öğrendim bu süreçte. Azıcık benim de payım olduğunu bilmek süper bir duygu.
  • Yurt dışından ilk iş teklifleri alındı.
  • İş açısından başarılı denilebilecek bir yıl geride kaldı.
  • Aynı yaşta olduğum kuzenim evlendi, evlilik müessesesi bir kez daha sempatimi topladı.
  • Ablam evlilik kararı aldı.
  • Eski ev arkadaşımı evlendirdim.
  • Yenisini evlendirmek üzereyim.
  • Son erkek arkadaşımdan sevgililer gününde ayrıldım.
  • Yenisini bulamadım. :D
  • Yeni arkadaşlıklar, yeni dostlar bulundu.
  • Hastalık haneme az uğradı.
  • Kilolar verildi, şu an geri alındı hepsi(malumunuz kış mevsimi)
  • Nuri Alçoyla dans edildi.
  • Eskişehir ve Bursa'ya ilk kez gidildi.
  • Rakının nasıl içilmemesi gerektiği öğrenildi.
  • Şarabın tadına varıldı.
  • Hepsinden öte az ağlandı ama çok gülündü...


2010'da bir ibretlik listem vardı. O liste'de iki cross bulunuyor.
Tütün mamulleri, alkol... Neyseki alkolü check haline sokabildim. Yaşasın kırmızı şarap.

2011'den istediğim en önemli şey daha fazla başarı, sağlık tabi bir de.
Diğer tüm şeyler için Ne desem yalan Olur (:

Şu an mutluyum. Önceki yıl sonlarıma göre çok daha fazla büyüdüğümü hissediyorum...
Nice büyümelere, herkese iyi seneler...

Not:Bloguma giriş yaptığınızda sağda çok hoş bir noel anne göreceksiniz. Bu da benim sürprizim olsun.
Haydi o zaman şarkı söylemeye devam!



Betül KARA
12:01, Cuma
31 Aralık 10

Yorumlar

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...