17 Ocak 2012 Salı

Betül' e Finansal Yardım

Aşağıdaki gibi bir finansal yardım yapmak isterseniz betulkar(at)gmail.com adresine gönderim yapabilirsiniz. :D

Şaka bir yana Paypal ile ne kadarlık bir gönderim yapmak için ne kadar komisyon alınıyor diye kontrol ederken bu görüntü çıktı karşımıza. Absürdlüğünden ilham aldım. Ve Betül' e finansal yardım kampanyası başlatmaya karar verdim.Gönlünüzden ne düşerse artık :D

Aslında bu yazının asıl amacı şu konuya biraz değinmekti.Amerika bir arkadaşımız bir aplikasyonla satın aldığı Starbucks kartına bağış yapılmasına ön ayak olmuş. Dileyen kartın ID numarasını Starbucks şubelerinde kasaya vererek bedava kahve içerken dileyenler de içine bağışta bulunmuşlar. Günün sonucunda Starbucks bu kartı kapatmak zorunda kalmış. Çünkü kartın özelliğinde bellirli bir meblağdan fazlası karta yüklenemiyor. Oysa Jonathan's Card alması gerektiğinin kat be kat üstü yükleme aldığı için bu güzel deneyim kısa sürmüş.

Biz de kendi aramızda konuşurken keşke Türkiye' de insanlar böyle gönlü bolluluk yapabilse dedik. Ama muhtemelen böyle bir kampanya olsa Türkiye' de ağzı olan konuşacaktır. İlgili yazıya şuradan ulaşabilirsiniz.


Yorumlar

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...