8 Kasım 2011 Salı

Kurban Bayramına İkame Cadılar Bayramı

Bayramdan uzakta olmanın acısını Hallowwen ile çıkarmak istiyorum.Geçen hafta 2. Halloween'imi yaşadım burada. İlkini Almanya'da iken yaşamıştım. Çok ciddiye alıp bir kıyafetli biz kalırız diye korkmuş normal kıyafetlerle gitmiştik. Sonra baktık ki insanlar hazırlanmış. Hiçbir şey yapmayan makyajını yapıp gelmişti.

Karlsruhe 2008 Halloween

Bu sene kararlıydım bir kostüm kapıp girmeye Parade e ama gelin görün ki o saçma sapan kıyafetler bile dünya para. Hem çok para hem de incecikler. Bu soğukta zatürreden gerçek Halloween'i evde yaşamanın anlamı yok diye düşündüm. En güzeli kıyafetini kendin hazırlamak zaten. O yüzden bu sene izleyici olup sokak geçisini izledik. Almaya'ya göre buradaki insanlar kafayı Halloweenle bozmuşlar anladığım kadarıyla burada ciddi bir sektör halinde bu konu. Neyse efenim işte bu seneki Parade'ten bazı kareler.





Ve biz normal insanlar (:
Bir video vardı çektiğimiz. Onu da en yakın zamanda ekliyorum. Yazı ve fotoğraflar bile geç kaldı ya neyse.

Not: Daha fazlası için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Yorumlar

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...