3 Eylül 2010 Cuma

İlk Hayat Deneyimi

Epey zamandır bir şey yazmıyordum. Bunun birkaç sebebi var. 2 haftalık extra Adana tatili, hâlâ yeni bir laptop alamayışım, laptop almış olsam da evdeki internetin süresinin bitmiş olması gibi pek çok nedeni sıralayabilirim mazaret olarak. Bu ise bir teşekkür yazısıdır. Bugün yeni işimdeki ilk haftam bitiyor. Birçoğunuz bu haberi çarşamba günü öğrendiniz. Herkes şaşırıyor. Çünkü biliyorum ki eski işimle o kadar özleştirilmiştim. O yüzden bu şaşkınlık doğal geliyor bana.




28 Eylül 2009, Evimizinherşeyi.com' da iş yaşamıma adım attım. İyi ki de böyle bir başlangıç yaptım. Birçoğumuz öğrenciyken kurumsal büyük şirketlerde çalışmak isteriz. Oysa büyük kurumsal şirketlerde örgüt içinde kaybolursunuz. Sorumluluk alabilmeniz küçük şirketlerdeki gibi kolay değildir. Çekişmeler, kıskançlıklar da cabasıdır. Ben Evimizinherşeyi.com da yeni mezun olmama rağmen çok fazla insiyatif alabildim. İnsanları yönetmek nasıldır bunu gördüm. Ve internetin başarılı girişimlerinden olan bu projenin yatırım alma aşamasına da şahitlik ettim. Nasıl toplantı alınır, nasıl sunum hazırlanır, nasıl satış yapılır, satış sonrası süreçler, sözleşme, ekip çalışması, patron-çalışan ilişkisi hemen birçok şeyi burada öğrendim. Tabiki bir daha yapmam dediklerim var ve iyi yapmışım dediklerim.


Burada çok güzel bir ekiple çalıştık her zaman. Herkes şirket için düşüncelerini rahatlıkla paylaşabiliyordu. İşte bu çalışma şeklimizden sebeple Evimizinherşeyi benim için çalıştığım şirketten çok daha ötesi oldu. Sadece kendi bölümüm departmanım için değil tüm site için neler yapılabilir hepsine kafa yordum. Bunu yaparken de çok keyif aldım ki öğrendiklerimi saymıyorum bile. Ve burada nefis arkadaşlar edindim. İş arkadaşlıklarından ötesini kurduğum birbirinden muhteşem insanlarla tanıştım.

Editörlerimizden sevgili Nazlı Ülker' e, sevgili Aslı Kanay' a biricik arkadaşım Elif Durmaz' a, aynı zamanda ev arkadaşım da olan Eda Sivas'a; E-ticaret sorumlusu arkadaşımlarımdan Şevki Argalıoğlu' na, Erdem Üst' e, Özer Soner Güngören'e, İnci Beyenirsoy' a, Eray Soysal' a; benimle birlikte toplantılara katılan sevgili Aslıhan Ağralı' ya; 10 aylık çalışma sürem boyunca yardımlarını esirgemeyen sevgili stajyerlerimiz Batuhan Dalcı ve Cansu Dengey' e; Evimizinherşeyi.com' daki çalışmalarımı her zaman takdir eden Sevgili Müge ve Turgay Ağralı' ya son olarak ilk iş deneyimimde patrondan ziyade bana öğretmenlik yapan, mentor gibi yol gösteren ve hepsinden ötesi ailesinden biriymişim gibi benimle yakınlık kuran Sevgili Aslı Gökdere' ye çok teşekkür ediyorum.




Betül KARA

13:21
3 Eylül 2010, Cuma

Yorumlar

3 yorum:

  1. ayrıldın mı işten?

    YanıtlaSil
  2. evet ayrıldım.
    ama sen kimsin adsız?

    YanıtlaSil
  3. Serdar ( eski komşun)4 Eylül 2010 03:06

    aman da aman interneti kesilirmiş :) üzülme canım sadece bir durak ötedeyiz sen yaz internete koyması kalsın bi tek :) bayram dönüşü bol bol görüşmek dileğiyle.

    Yani işinde başarılar...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...