31 Mayıs 2010 Pazartesi

Çal Dağı' nı Çaldırmayalım!

Belirli aralıklarla TEMA Vakfı' ndan mail alırım. Sanırım hiçbir mailing benim için bu kadar önemli olamaz. O sebeple yeni bir kararla bundan böyle TEMA'dan aldığım maillleri ben de sizlerle paylaşacağım.


Genelde böyle tatsız haberlerden ziyade çeşitli yeşillendirme çabalarından bahseden mailler alırken bu sefer böyle bir mail geldi. Çal Dağı birilerine peşkeş çekiliyor. Bazıları belki de diyecek ki bunu yazdın noldu bir şey mi değişecek? Süreç kaldığı yerden devam edecek! İşte dikkat çekmek istediğim konuda biraz bu. Daha bugün İsrail şımarıklığını yaşamamızın ardından İsrail markalarını gösteren bir takım resimler paylaştı birçok insan facebooklarında ya da bloglarında. Ardından aynı sesler yükseldi: " Ben bu markayı alsam ne olur kullanmasam ne olur, diye. Bunları böyle öne süreceğimize tutup da biraz direnç göstersek ne olur? Ya da biraz özen göstersek tepki vermeye.


Biz ne zaman böyle bir halk olduk? Uyuşuk, tembel, şikayetçi ama asla harekete geçmeyen. Ben yayınlıyorum bunu burada kardeşim. Rahatsız olan zaten açmaya tenezzül etmez. Açıp okuyan olursa da bir pisliğini daha görür devlet adamıyız diye geçinen bana kalırsa sadece insan müsvettesi olanların. 


Unutmadan bir de TEMA' ya üye olun. Belki sizin küçük, manasız bir bağış bir çaba ama inanın doğa ana için çok önemli bir katkı yaptığınız en ufak bir yardım. 


Halkımız bir çok şeyi dine bağlayınca daha duyarlı oluyor ya da bir yaptırım hissediyorlar sanırım üstlerinde. RUM Suresi 41.ayette çevre kirliliğine dikkat çekiliyor.Belki şimdi daha fazla önemseyebilirsiniz.


Saygılar


Betül KARA
01:13
1 Haziran 10, Salı 

Yorumlar

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...